ANTIGRAVITY

  • AERIALYOGA: Εναέριος χορός στην αιώρα! Βαθιά προσέγγιση των στάσεων (asanas) της yoga για τον καθένα που θέλει να δοκιµάσει κάτι διαφορετικό, να ξεπεράσει τους φόβους του και να εξασκήσει την ευλυγισία του. Μία δοκιµή θα σας πείσει!
  • SUSPESIONFITNESS: Έντονο πρόγραµµα µυϊκής ενδυνάµωσης µε διασκεδαστικό τρόπο στην αιώρα.
  • FLYING FITNESS: yoga/fitness combo.

TRX BODY CONDITIONIG: Συνδυασµός δυναµικών ασκήσεων µε σκοπό τη συνολική ενδυνάµωση του σώµατος. Επιτυγχάνει άριστη µυϊκή συναρµογή, ιδιοδεκτικότητα και ισορροπία.

CROSS EXPERIENCE: Κυκλική προπόνηση υψηλής έντασης µε τη χρήση ιµάντων Trx και άλλου εξοπλισµού. Βελτιώνει τη µυϊκή δύναµη και την αερόβια ικανότητα.

FUNCTIONAL: Ένα µάθηµα µε στόχο να ‘’σπάσει τα όρια’’ της µέχρι τώρα προπόνησης σας! Αύξηση του µεταβολισµού. Μέγιστη καύση. Μυϊκή ενδυνάµωση. Εκρηκτικότητα, αντοχή και αυτοέλεγχος είναι µόνο µερικά από τα οφέλη αυτής της προπόνησης!

BOOT CAMP: Έντονο και δυναµικό µάθηµα. Απευθύνεται σε όσους έχουν ήδη ασχοληθεί µε το Pilates και θέλουν να βελτιώσουν την καρδιοαναπνευστική τους κατάσταση, την δύναµη και το µυϊκό σχηµατισµό ολοκλήρου του σώµατος.

PILATES PROPS: Το mat ασκησιολόγιο εµπλουτίζεται µε small apparatus (foam rollers, magic circles, weights, small balls, fitballs), προσφέροντας ενδυνάµωση σταθεροποιητών µυών, βελτίωση ιδιοδεκτικότητας και ισορροπίας. Αυξάνεται το επίπεδο δυσκολίας.

PILATES STICK: Οµαδικό πρόγραµµα ασκήσεων µε Pilates stick το οποίο µιµείται πολλές ασκήσεις του Tower και του Reformer, ενώ ταυτόχρονα γίνεται αποτελεσµατικό και συναρπαστικό.

VINYASA YOGA: Συγχρονισµός της κίνησης µε την αναπνοή. Μέσα από τη γρήγορη εναλλαγή των στάσεων (asanas) η Vinyasa Yoga προσφέρει σωµατική και ενεργειακή ευθυγράµµιση, αύξηση συγκέντρωσης, τόνωση και έντονη ευεξία.

DYNAMIC/FLOW YOGA: Συνδυασµός στοιχείων της Hatha yoga, που δίνει έµφαση στην παραµονή της κάθε στάσης για αρκετό χρόνο και της VINYASA Yoga που δίνει έµφαση στη ρυθµική µεταβολή από τη µία στάση στην επόµενη µε τη βοήθεια της αναπνοής.

YOGAWORKS: Το σύστηµα του YogaWorks είναι εµπνευσµένο από τρία παραδοσιακά συστήµατα Yoga την Ashtanga ,Iyengar και Vini yoga! O συνδυασµός δυναµικής κίνησης, αναπνοής ,ευθυγράµµισης κ συγκέντρωσης συνθέτουν µέσα από την προσεχτική καθοδήγηση µια ευφυή κ αποτελεσµατική µορφή εξάσκησης .Το συγκεκριµένο µάθηµα απευθύνεται σε άτοµα µε τουλάχιστον ένα χρόνο εµπειρίας στην πρακτική καθώς και σε δασκάλους όπου αναζητούν την εµβάθυνση!

PILATES CIRCUIT ON SMALL APPARATUS: Κυκλική προπόνηση στα µικρά όργανα του Pilates (Pilates chairs, step barrels, stick, balls)

HIIT – High Intensity Interval Training: «Υψηλής Έντασης ∆ιαλειµµατική Προπόνηση». Είναι µια τεχνική η οποία περιλαµβάνει σύντοµες, γρήγορες και πολύ εντατικές ασκήσεις. Συνίσταται για γρήγορη και αποτελεσµατική απαλλαγή από το λίπος και αύξηση της µυικής µάζας. Το HIIT είναι ευεργετικό για την υγεία και κατάλληλο τόσο για αρχάριους όσο και για προχωρηµένους ασκούµενους!